A konverzió jelentése és jelentősége a webhelyek jövedelmezősége szempontjából

A konverzió jelentése és jelentősége a webhelyek jövedelmezősége szempontjából

Konverzióról akkor beszélünk, amikor a webhely látogatója elvégzi a kívánt műveletet, például feliratkozik hírlevélre, megoszt egy bejegyzést a közösségi médiában, kitölt egy űrlapot vagy vásárol valamit. Az online kiskereskedők esetében a konverzió a termékeik fogyasztók számára történő eladását, míg a lead generáló webhelyek esetében a minősített érdeklődő generálását jelenti. A konverziót elvégző látogatók százalékos arányát konverziós aránynak nevezzük.

SEO alapfok: avagy így működik a Google kereső

SEO alapfok: avagy így működik a Google kereső

A SEO (keresőoptimalizálás) az az eszköz, amely beteljesíti minden webhely végső álmát, a Google keresőben való előkelő pozícióban történő megjelenést. Az előkelő pozíciók alatt természetesen az első oldalon megjelenő találatokat értjük, hisz valljuk be, az emberek túlnyomó többsége nem veszi a fáradságot arra, hogy megnézze a Google-keresés második oldalán megjelenő webhelyeket.